keskiviikko 6. elokuuta 2014

Livbox elokuu 2014

Noniin, nyt tuli boxi, johon olen ihan tyytyväinen! Kaikki ihan käyttökelpoista kamaa, vaikkakin tuo bronzer saattaa olla liian vaalea minulle. Mutta asiaan, elokuun väri on valkoinen ja silkkipaperi sisällä vaihtunut hiukan tukevampaan. Teema on bloggareiden suosikit.





Pientä toistoa siinä mielessä, että tuo Cliniquen silmänympärysvoide on jo kerran ollut boxissa, mutta ei mitenkään haittaa saada se toistamiseen, itse asiassa olin ajatellut juuri ostaa sellaisen. Batisten XXL-malli on uutuus boxissa,joskaan ei kaupoissa, mutta mielelläni otan sitä näin pikkupullonkin muodossa.

Body Shopin  vartalovoiteesta olin hyvilläni, samoin kuin aiemmin tulleeseen D&G:n Dolce-hajuveden näytteeseen sopiva suihkugeeli oli kunnollisen kokoinen ja siitä olin hyvilläni. Tulisipa saman kokoinen vartalovoide vielä...

Siis ihan kunnollinen boxi tällä kertaa ja tämä hyvittää aikalailla viime kuukausien pettymykset! Muutama laadukkaampi (laadukas = tässä tapauksessa käyttökelpoisen kokoinen) tuote kaikenlaisen pikkusälän sijasta on aina parempi! Suihkugeeli oli tosin tämän boxin heikoin lenkki, sillä käyn joka päivä kuntosalilla, jossa on suihkusaippuat ja shampoot ym. , joten kotona ei juurikaan sellaisia kulu.

MUOKS: Glitz&Glamin Minna huomautti muuten omassa blogissaan, että tuo silmänympärysvoide on eri kuin se aiemmin Livboxissa tullut, joka oli rasvaisempi "rich"-versio.

3 kommenttia:

  1. Oli pakko tulla jo kurkkiin ku oma boxi ei viel saapunu

    VastaaPoista
  2. Ai näissä paketeissa oli taas vaihtelua... Itselläni oli tuon Dolcen tilalla Konjac-kasvosieni, jollaisen juuri ostin viime viikolla...

    VastaaPoista
  3. Aih, no sitten olen oikeastaan tyytyväinen tuohon suihkugeeliin, noit akonjac-sieniä kun täällä pyörii jokapaikassa. Sinänsä hyvä, että noissa boxeissa on variaatiota, ettei ihan spoilaannu joidenkin pikaisimpien postauksia kurkkiessa!

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!