lauantai 22. heinäkuuta 2023

Mitä parhain valokynä

Minun makuuni monet ns. valokynät ovat liian kiiltäviä (liikaa micaa?), tai sitten niistä jää pakkelimainen jälki. Tämä ei ole kumpaakaan, ja voisin sanoa, että tämä on ihan valokynien parhaimmistoa, ellei jopa ihan paras kokeilemani.


Kyseessä on siis Sisley Stylo Lumière Instant Radiance Boosting Pen. Minulle tällainen kynä on hyvä, jos se:

- on sopivan sävyinen
- peittää tarpeeksi
- häivyttää tummat silmänaluset hyvin, ja myös häivyttyy hyvin luomatta minkäänlaista käänteistä panda-lookkia
- ei mene juonteisiin eikä kakkuunnu silmien alle - siis on koostumukseltaan ohut, mutta siinä on myös pigmenttiä ja valoaheijastavia hiukkasia

Tämä täyttää nuo ominaisuudet enemmän kuin hyvin. Lisäksi siinä on antioksidanttisia kasvisuutteita.


Sävy 1 Pearly Rose oli ihan nappivalinta. Se ei pistä silmään iholta, ja kuitenkin tekee kauniin pinnan ja valaisee katsetta.

Minun ongelmanani on tummien silmänalusten (toisen silmän alla vielä pahan tumma arpi, kun kakarana revin sen piikkilanka-aitaan) lisäksi vajonneet silmät, eli poskiluun reunat hiukan korostuvat silmien alla. Valokynää pitää nimenomaan lisätä siihen vajoamaan ja sen yläpuolelle, ei siihen poskiluun/silmäkuopan reunaan, ettei se reuna korostu mitenkään.

Hyvin pelittää, ja voin suositella, vaikka tämä suhteellisen hinnakas onkin.

Mukavaa viikonloppua!

4 kommenttia:

  1. Mulla on kans ongelmana se poskiluun kohta ja silmäpussien alut. Nenän reunan tummuus. Onneks mulla ei tummuus ole pahimmasta päästä eikä vielä hirmu isot pussit, neutraloijalla selviän mutta valokynä on jäänyt turhan vieraaksi kun en vaan osaa jotenkin käyttää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu, että monilla ns. valokynillä ongelma vaan pahenee, mutta tämä on hiukan erilainen, enemmän peitevoidemainen. Toimii paremmin.

      Poista
  2. En ole tätä kokeillut, mut Sisleyllä on musta ihan mielettömän hyviä meikkituotteita. Mun suosikki on Sensai, joka on valokynän ja peitevoiteen välimuoto. Sitä voi huoletta huiskia mihin vain. Oon käyttänyt sitä vuosia, enkä luovu. Tätä voisin hyvin kuitenkin kokeilla. 🙂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on myös tuo Sensain tuote, pitäisikin muistaa kirjoitella siitä. Voin kyllä sanoa, että tämä Sisley on parempi...

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!