perjantai 3. lokakuuta 2014

Livbox lokakuu 2014

Lokakuun Livbox tulla tupsahti roosassa asussaan. Värin valinta ei ollut mikään yllätys, sillä lokakuu on perinteisesti rintasyöpätietouden kuukausi roosanauhakampanjoineen.

Roosanväristä oli sisältö muutenkin.




Neutrogenan Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-free Moisturizer saattaa olla liian kuivakka iholleni, mutta menee ehkä meikin alla?

Lumenen Arctic Sand -kynsilakka on ihan kiva lisä kynsilakkalaariini. Tykkään hiekkapintaisista lakoista. Roosa Nauha -kausisävy vaikuttaa ainakin pullosta katsottuna hauskan kullankimaltavalle.

Osis+ -kiiltokiinne taitaa olla paketin tykatyin tuote, ainakin minulle! Toivottavasti myös toimii hyvin....

BC (Bonacure) Oil Miracle Rose Oil Hair & Scalp Shampoo ja Rose Oil -hoitoöljynäyte menevät matkavarastoihin. Avasin vaan sen verran, että tuoksuttelin hiukan niitä. Ruusuinen on tuoksu, tietty. Rosa Damascenaa.

Lisäksi on tarjouskuponki Me Naiset -lehdeltä, eli lehden digiversio kuukaudeksi ilmaiseksi. Ihan kiva!


7 kommenttia:

  1. Mulle tuli ACOn rasvaiselle iholle tarkoitettu voide, muuten samanlainen paketti :). Tein blogiin arvostelun.

    kivipuuteri.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kappas! Jotakin variaatiota näemmä sitten on... Sinun blogiasi ei näköjään voi luke GFC:n kautta :(

      Poista
  2. Testaatko tuota pollia? Minusta näyttää että vastaukset eivät mene oikeisiin kohtiin kun niitä koitin ruksia. Minua kiinnostavat myös siinä mainitsematta jäävät reseptit ja jutut ulkomaanreissuilta ja omasta arjestasi. Olet hyvä kertoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sen pitäisi toimia. Ehkä se vaan päivittyy hitaasti. Joo, ja kommentteihin saa aina jättää toivomuksia!

      Poista
  3. ... tai sitten polli päivittyy jotenkin jälkijunassa.

    VastaaPoista
  4. Olisi myös kiva lukea, millaisesta taiteesta pidät, kun se mainitaan tuossa "kuka minä olen" -osiossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahaa...olen varmaankin sivunnut aihetta joskus jossain, mutta laitanpa siitäkin jotakin omaan postaukseensa.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!