sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Kosmetiikkapakkauksista

Olen aiemmin maininnut, etten arvioi mitenkään kosmetiikkapakkauksia, elleivät ne ole joko erittäin epäkäytännöllisiä tai todella käteviä. Yksi kätevä juttu on pakata kasvovesi suihkepulloon, niin ei tarvitse näpertää pumpulituppojen ja korkkien kanssa. Sitäpaitsi aine on todella paljon riittoisampaakin näin.

Tässä Skin Foodin C-vitamiinivettä suihkepullossa.
Ebay myy jos vaikka millaisia ja kaiken kokoisia spraypulloja, joissa minulla kulkee matkoilla niin kasvovesi kuin hiuskiinnekin.

Kätevä matkalle.
Mutta tähän postaukseen olin aikonut laittaa enemmän juttuja sellaisista pulloista, joita esim. labranhoitajat käyttävät desinfiointiaineen ottamiseen ennen verikoetta, tai joita manikyyrin tekijät käyttävät kynsilakanpoistoaineelle.

Kikon kasvojenpuhdistusvesi on nimittäin pakattu juuri tällaiseen pulloon, ja joskin olin muutenkin tyytyväinen tuotteen meikinpoisto-ominaisuuksiin, niin pakkauksesta tuli vielä plussaa päälle.

Kikon Cleansing Water.
Kansi pois (se ei kuitenkaan irtoa minnekään) ja pumpulinpala pumpun päälle, painallus, ja vanu oli juuri sopivan kosteaa.

Näitä pulloja löytyy muuten myös eBaysta (hakusanat esim.: nail art pump dispenser). En ole vielä tilannut, mutta jos kansi pysyy niissä hyvin kiinni, ovat varmaan hyvä lisä matkavarustukseen. Tässä kuva (josta näkyy myyjänkin nimi):


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!