maanantai 22. toukokuuta 2023

NARS

Minulla on joitain matkalaukun pohjalle unohtuneita kosmetiikkatuotteita, joten katsastetaanpa tässä joskus jostain kosmetiikkaboxista tullut poskipuna, joka oli jo siitäkin syystä hiukan laiminlyötynä tuolla laukussa, että vierastan hiukan voidemaisia poskipunia. Tämä on toki taas ihan niitä omia ennakkoluulojani.

NARSin monitoimipuikko, tai The Multiple/Le Multiple on kuuluisaa sävyä Orgasm, joka kaiketi puuteriversiona lienee se tunnetumpi.


Minulla on se puuteriversiokin jossakin, mutta en siitä ole niin kovin innostunut. Tässä on samalla lailla hiukan liikaa helmiäistä, vaikka sävy on ihan OK.


Iltakäytössä tämä varmaan menisi paremmin, mutta tuollainen helmiäinen kyllä kirkkaalla päivänvalolla vaan korostaa huokosia ja muita ihon pinnan epätasaisuuksia.

On se hiukan rasvaisensorttinenkin. Tosin minulla ei iho enää niin helposti kiillä kuin nuorempana. Silti kallistun helpommin vaikka geelimäisten Cloud Paint -poskipunien puoleen.

Ehkä ei pitäisi olla niin kaavoihinsa kangistunut. Huulipunana tykkäisin tällaisista sävyistä, mutta jotenkin ne minun kasvoillani näyttävät ylen pliisuilta. 

Oletko sinä puuterimaisten vai voidemaisten poskipunien käyttäjä?

4 kommenttia:

  1. Puuterimaisten...voidemaisissa on just se että ihohuokoset ja epätasainen iho korostuu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan siis samaa mieltä :) Ehkä mulla ainakin mieli muuttuu, kun tässä vanhenee tarpeeksi, MUTTA sitä ei voi kiistää, etteivätkö nuo Glossierin geelipunat vieläpä voittaisi puuterimaisiakin: https://dzinninajatuksia.blogspot.com/2022/08/glossier.html

      Poista
  2. Puuteriset on ehdottomasti mieluisampia! Tosin voidemaiset pysyy itsellä monesti paljon paremmin, joten on niillekin aikansa ja paikkansa. Mä tykkään tästä Narsin punan sävystä, se on tosi kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sävynä se on kyllä ihan kaunis, mutta jos vertaan sitä tuohon puuterimaiseen versioon, tämä kyllä näyttää paljon vaaleammalta jopa iholla.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!