keskiviikko 24. toukokuuta 2023

Ihan loistava aurinkosuoja

Tiedän, että Karkkipäivän Sannin suosituksia seurataan, ja hän on mainostanut Darphinin Intral -auringonsuojavoidetta. Postailin itsekin siitä, koska kosmetologini Olga Raision Myllyn Emotionissa sitä mainosti (ja möi sen minulle). Postaus täällä

Te kaikki varmaan ymmärrätte, että kosmetiikasta postailu on Sannin työtä ja että - niin hänkään ei ehdi testailla kaikkea ja suurin osa siitä postauksista on ns. "disclaimereilla" varustettua.

Minä olen käyttänyt ja mainostanut tässä blogissa tuota Darphinin tuotetta, mutta nyt löytyi Notinosta oikeastaan vielä parempi ja halvempi.

Hirvittävän hankalaa kuvata peilimäisiä pakkauksia!

Notinosta löysin korealaisen Neogen Dermalogy Airy Sunscreen - voiteen. Tai se lienee lotion, mutta tuntuu silti paksulta, upoten erinomaisesti ihoon. Se myös sisältää ihoa kosteuttavia ja rasvan tuotantoa rajoittavia ainesosia. Minulla on kuiva ja ikääntyvä iho, mutta en ole huomannut asian olevan ongelma, eli siis tämä voide ei ainakaan mikään hirveän kuivattava ole.

Aiemmin esittelin Nivean vastaava, ja tosiaan tuon Darphinin. Nivea on tosiaan ohut, mutta selkeästi rasvaisempi. Miniarvio täällä.

Neogen Dermalogy Airy Sunscreen SPF50 on korealaista kosmetiikkaa. Darphinin tuotteeseen verrattuna se on edullisempi (e.g. Notino) ja mielestäni sillä tavalla parempi, että se ei ole rasvainen meikin alla, ja meikkivoide pysyy paremmin kesäkuumallakin.

Tosin jos iho on todella kuiva, suosittelen tuota aiemmin arvioimaani Niveaa.

Tämä Neogen menee heittämällä tuon Darphinin tuotteen edelle, enkä puhu vain hinnasta!

Mitä aurinkosuojaa sinä käytät nykyään? Ei kai kukaan ole ilman sellaista?

Neogenin aurinkosuoja 50 ml:n tuubin hinta Notinossa nyt 22,40 euroa, kun taas Darphinin vastaava 30 ml maksaa esimerkiksi Sokoksella 51,90 euroa.

Minun ääneni siis menee ihan kirkkaasti tälle Neogenille, vaikka pakkaus onkin isompi kuin Darphinilla, eikä se sujahda siis käsilaukkuun tai taskuun niin helposti.

1 kommentti:

  1. Kuulostaa loistavalta tuotteelta! Mä tykkään nimenomaan korealaisen kosmetiikan aurinkosuojista. Tällä hetkellä käytän A'Pieun suojaa, mutta COSRX:n tuotetta haluaisin myös kokeilla vielä tän kesän aikana. Mä en olisi itse ihan heti valmis maksamaan yli 50 euroa aurinkosuojasta, kun edullisemminkin saa hyviä. Kiva siis kuulla, että tää Neogen on selkeesti edullisempi :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!