lauantai 5. lokakuuta 2013

Kunnes kuolema meidät erottaa - eli mitä kosmetiikkatuotetta olet käyttänyt jo kauan ja käytät jatkossakin

Tietystä tuotteesta voi kyllä erottaa sen valmistajakin, ainakin jos menee lopettamaan valmistuksen tai muuttelemaan koostumusta. Mutta ns. klassikkotuotteitahan on paljon!

Minulla se on Lumenen huultenrajauskynä. "Vieraissakin" on tullut käytyä, mutta siihen palaan aina uudelleen ja uudelleen. Yksinkertaisesti siksi, että väri on niin hyvä, luonnollinen ja suhteellisen kestäväkin.

Tämä on siis Lumenen Cranberry Kiss -huulikynä väriltään Vanamo. Tällainen pitää olla joka käsilaukussa, ainakin yksi kappale, joskus useampia siltä varalta, että käyttökynä tylsistyy, eikä laukussa ole teroitinta (en koskaan pidä mitään teräviä juttuja laukuissani, koska ennen lentomatkalle lähtöä en kuitenkaan muista tsekata laukun sisältöä ja tulee ongelmia turvatarkastuksessa). Olisinkohan käyttänyt tätä sävyä jo parikymmentä vuotta? En muista...

Kynän ulkonäkö on vuosien varrella vaihtunut, mutta samaa väriä onneksi tehtaillaan edelleen.
Nyt haastankin sitten teidät lukijat kertomaan kommenttikentässä omista kosmetiikkamieltymyksistänne, josta ette halua hevin luopua.

Sana on vapaa, oli tämä "ihastus" sitten tietty huulirasva, käsivoide - tai ihan mikä hyvänsä!

14 kommenttia:

  1. Ei kommentteja?

    Olin ajatellut arpoa jonkin luomukosmetiikkajutun....


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis oikeesti arvon jotakin pientä hauskaa luomujutskaa (kosmetiikkaa) kaikkien kommentoijien kesken. Olettehan myös blogini jäseniä :)

      Poista
  2. Hah! Minulla on tuo sama kynä, samassa sävyssä jopa... Taitaa olla kolmas menossa :D Toinen tuote josta pidän paljon on NYX:in round lipstickit, taitaa olla kymmenkunta eri sävyä tällä hetkellä, pari luottosävyä jouduin heittämään pois vanhuuden takia ja nyt on aika löytää uudestaan (jos eivät kuulu lopetettuihin sävyihin) ebaysta samat. Niiden koostumus on mahtava arjessa, ei hajuja, ei makuja ja vahinko ei ole suuri jos sattuu unohtumaan.
    -hiikka-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kynän sävy on kyllä tosihyvä. Joskus ajattelen, että pitäisikö niitä oikein hamstrata, jos vaikka värin tuotanto loppuu?

      NYXin huulipunat, ooh, herää halu kokeilla!

      Poista
    2. Minä vuosia olen niitä ostanut, kuten luomivärejä ja poskipunia... voi olla että poskipunia on parempiakin, mutta kun en ole poskari-ihminen käyvät minulle vallan mainiosti (on niitä muun merkkisiäkin varastossa, jotkut ovat ihan ok myös) mutta huulipunista olen hankkinut fixaation ja hamstrannut eri merkeiltä jokusen ;)
      -hiikka-

      Poista
  3. Mulla näitä on 3 kpl; Lumenen meikkipuuteri, Lumene vedenkestävän silmämeikin poistoaine ja Lancômen L'Extrême Waterproof -ripsiväri. Noilla Lumeneilla olen mennyt 10-15 v. (olen 29), Lancômea olen käyttänyt ehkä "vain" n. 6-7 v. :) Kaikessa muussa kosmetiikassa olen todella kokeilunhaluinen!

    VastaaPoista
  4. Ei kai mulla muuta kuin tuo iänikuinen Sensain 38° ripsari...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tietty V 10 Plus ihana kuorintageeli, sitä en kyllä ikinä enää vaihda mihinkään (ellei sitten löydy vastaava edullisempi):
      http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/v-10-PLUS-PEELING-kuorintageeli-50-ml

      Poista
    2. Olisi kiva kokeilla myös V 10 plus seerumeita. Löysin tällaisen testinkin jonka avulla voi löytää itselleen sopivimman:
      http://www.apteekkiverkkokauppa.fi/WebRoot/OVA/Shops/PHA/MediaGallery/V10-seerumitesti.pdf

      Poista
    3. Mulla on yksi tuon merkin seerumi nimeltään "10 years younger". En ole vielä avannut. Ebaysta ostin.

      Poista
  5. Kandee varmaan harkita tuota kissmaskaraa (Tonymoly Cat's Wink). Postaus siitä aiemmin täällä. Eikä ole mikään kallis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katselinkin sitä noiden sivuilta, mutta en muista miksen kuitenkaan tilannut... oisko pitänyt olla PayPal-tili..?

      Poista
    2. Paypalilla maksaa helpoiten ja turvallisesti. Eikä tarvitse olla luottokorttia, vaan se toimii Electronillakin.

      Poista
  6. Marisalle nyt lähtisi pieni luomuylläri, jos vaan laitat postiosoitteesi minulle s-postina (dzinni@europe.com). Laita nimesi otsikkoriville niin viesti ei katoa meilitulvaan :)

    VastaaPoista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!