maanantai 1. tammikuuta 2018

Joululahjapostaus, osa I

Ajattelin laittaa muutaman postauksen joululahjaksi saamaani kosmetiikkaa koskien. Äitini yleensä ostaa minulle kirjoja ja Vichyä :) Ei siinä mitään (kiitos hänelle, hän myös lukee kuulemma blogiani). kasvovoiteiden sijaan tuli tällä kerralla aivan ihana vartalovoide, jota olen käyttänyt myös kasvoille (vaikka sitä ei suositellakaan käyttöohjeissa!!), koska se on koostumuksellisesti ihana seerumimainen ja kevyt, muta silti kosteuttava emulsio.



Vaikkahan sanoisitte mitä, niin minun blogissani ei nähdä pakkausten jumaloimista, ELLEI niissä ole jotakin aivan erityistä. Hyvässä tai pahassa. Tässä kivaa on (sen lisäksi, että voide  - tai siis seerumi  - ja pakkaus ovat saman sävyisiä. Minua ihastuttaa se korkki, joka on kuin kuultava, samansävyinen hiottu jalokivi.



Ne tuotteen omat ominaisuudet ovat ne minua kiinnostavimmat! Ensinnäkin, tämä emulsioseerumi on tarkoitettu normaalille ja kuivalle iholle, mutta se on silti kevyt, imeytyy hyvin eikä missään tapauksessa jätä iholle rasvaista pintaa. Iso plussa minulta.

Emulsiovoide sisältää - tottakai sitä Vichyn spa-lähdevettä - ja mm. kymmentä iholle hyödyllistä öljyä (riisinlese-, maissi-, auringonkukka-, korianteri-, jojoba-, ruusunmarjansiemen-, aprikoosi-, mustaherukansiemen-, aprikoosi- ja passionhedelmäöljyjä), glyseriiniä, hyaluronihappoa ja LHA:ta (salisyylihapon esteri, kuorii ihoa ja toimii ikääntymistä vastaan). Mieto ja hypoallergeeninen tuoksu ja voide on parabeenitonja miellyttävä iholla.

Oletko kokeillut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!