keskiviikko 20. maaliskuuta 2019

Ripsipermis ja YSL Volume Effet Faux Cils -ripsari

Olen aina pitänyt ripsiäni piikkisuorina, vaikka kosmetologini (eilen ripsipermanenttia ripsiini tehdessään) väittääkin ripsiäni hiukan taipuisiksi. Hän väitti nähneensä todella piikkisuoria ripsiä, jotka sojottavat suorastaan alaspäin kuin tikut, eivätkä kuulemma minun ripseni ole sinne päinkään.

No, voi olla, joka tapauksessa laitatin ripsiini permanentin (kestotaivutus) ihan vaan vaihtelun vuoksi. Viimeisestä onkin jo pitkä aika.

Katsotaanpa, miltä tulos näyttää Yves Saint Laurentin kehutun Volume Effet Faux Cils -ripsivärin kanssa. Ensin ripset ihan paljaana seuraavissa kahdessa kuvassa. Tässä ei ole vielä kestotaivutusta.



Sitten kestotaivutuksen ja ripsivärin kanssa....





Ripset ovat kyllä aika kiharalla! Tuo toisen silmän alla oleva tumma piste ei muuten ole karissutta ripsiväriä, vaan jostakin ilmestynyt "näppy", jota olen räplännyt kynsilläni. Se näyttää tässä tummemmalta kuin onkaan.

Ripsiväri on hankittu -30% alennuksella tällaisessa paketissa, jossa on myös kaksifaasinen silmämeikinpoistoaine ja Instant Hydra Glow - heleyttävä voide.

Ripsien kestotaivutus pysyy noin 8-9 viikkoa ripsissä. Oletko koskaan kokeillut?

3 kommenttia:

  1. Ripsipermis on hieno juttu, olen kokeillut monta kertaa. Harmi vain kun ainakin minun itsepäisissä ripsissäni se kestää suht vähän aikaa.

    VastaaPoista
  2. En ole kokeillut. Mulla on teininä ja varhaisaikuisena tosi suorat ripset, mutta vanhemmiten ne ovat tuntuneet taipuisemmilta ja kaartuvammilta, saan taivutukset pysymään ihan normaalilla ripsarilla :D Liekö sitten ripset saaneet hyviä rasvahappoja, luulen niiden saannin olleen vähän huonoa teininä/varhaisaikuisena xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis taivutat ripset kuitenkin?

      Minä olen todella huono käyttämään ripsentaivuttimia, vaikka niitä jos jonkinlaisia omistakin, aina Shu Uemuroista alkaen. Kosmetologini mukaan taivuttimien jatkuva käyttö tosin myös kuluttaa ripsiä ja saattaa katkoa niitä, joten ehkä parempikin, etten käytä kuin ehkä kerran vuodessa.... :)

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!