sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Miss Sporty

Minä niin suuresti ihmettelen, miksi ei Cotyn Miss Sporty -sarjaa ole kukaan ruvennut tuomaan Suomeen, sillä se on todella laadukas ja todella edullinen vielä kaiken kukkuraksi! Kirjoittelin jo aiemmin sarjan ripsiväristä täällä. Olen jo aiemminkin noteerannut sarjan, mutta en ole tainnut muista kokeilluista tuotteista kuitenkaan kirjoittaa, mikä on harmi

Nyt olen suuresti ihmetellyt jouluna Bootsilta ostamaani kynsilakkaa. Miten voi kynsilakka säilyä pitkään kynsillä noin kiiltävänä? Se jopa pysyykin keskivertokynsilakkaa paremmin (siis jopa MINUN kynsilläni, ilman päällyslakkaa  - se on jo suuri ihme!). Lisäbonuksena lakka kuivuu nopeasti ja siinä on superiso harja.


Pankaas kokeillen, Boots toimittaa sarjaa edullisesti Suomeenkin, linkki sivuille on tässä. Kannattaa myös hankkia (online) Bootsin Advantage-kantiskortti, sillä tilille kertyy aika nopeasti bonusrahoja, jotka voi käyttää ostoksiin.

3 kommenttia:

  1. makeupshopilla on joskus muutamia kyseisen merkin tuotteita myynnissä.Mulla taitaa olla muutama lakka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No harmi, kun ovat lopettaneet sen myymisen :(

      Poista
    2. Piti tosin lisätä, että Boots toimittaa Suomeen(kin) ainakin osaa sarjasta, eikä muistaakseni postikulukaan ole mikään mahdottoman suuri.

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!