lauantai 13. tammikuuta 2024

Huxley Secret of Sahara

Palataanpa taas korealaiseen kosmetiikkaan, ja kummallisiin brändinimiin, kuten tämä Huxley. Ilmeisesti se on nimetty Aldous Huxleyn mukaan, ja teemana on "Uljas uusi maailma".

Jonkin iHerb-tilauksen mukana tuli tällainen Huxley Secret of Sahara, Essential Mist, Sense of Balance -suihke.

Minulla oli taas epäilykseni, mutta...eihän tämä ole ollenkaan huono!

Suihkepullon suihku on todella hienojakoista, mistä iso plussa. Jään jopa epäilemään, että onko siinä öljyä koska suihke on niin erityisen hienoa, mutta myös siksi, että se jää viipyilemään iholla.

Olen oikeassa, sillä siinä on tosiaan mm. valkohilppa-, viikunaopuntia- ja risiiniöljyä sekä mm. persikankukka-, kaakao- ja japaninaprikoosiuutetta. Sekä glyseriiniä.

Minä en ole mikään ihoöljyjen suuri ystävä, mutta tämä ei ole paha siinä suhteessa, vaan menee hyvin jopa meikin alla, kunhan malttaa odottaa sen imeytymistä ihoon, mikä ei ihan suju sekunnissa tai sen murto-osassa.

Minusta tämä kosteuttaa mukavasti, eikä ole liian rasvaisen oloinen.

Oletko kokeillut? Suomessahan näitä on myynnissä vaikka missä, eli saatavuudessa ei ole ongelmaa.

PS ja EDIT: Jos joku ihmettelee, mikä möykky tuolla kuvan taustalla luuraa, niin se on osterin kuori, jolla on historiaa kuvissa viime vuoden alusta saakka.

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta tuotteelta, ne Huxleyt mitä olen kokeillut on olleet tosi ihania ja kosteuttavia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en olisi voinut kuvitellakaan ennen laittavani mitään öljymäistä meikin alle, mutta tämä menee, kunhan imeytyy.

      Poista
  2. Kuulostaa kiinnostavalta, sopisi varmasti hyvin mun iholle! Huxleyn tuotteista oon muuten tykännyt, joten tämä voisi olla senkin puoleen oikein kokeilemisen arvoinen tuote :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä pehmentävä ja kosteuttava, ainoa miinus on hidas imeytyminen!

      Mukava kuulla susta! Et olekaan ihan täysin kadonnut, vaikka blogisi hävisikin bittiavaruuteen!

      Poista
    2. Ei blogi mihinkään kadonnut oo, en vaan halua enää maksaa omasta osoitteesta niin nyt ollaan taas blogspotin alla :D https://lipstickklove.blogspot.com/

      Poista
    3. Kiitos kun korjasit, minä ihan luulin, että koko blogi on hävinnyt!

      Poista

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!