maanantai 29. heinäkuuta 2013

Liikuntapäiväkirja - 7 viikkoa takana

Noniin, kohta kaksi kuukautta treenaamista viitisen kertaa viikossa. Ei huono. Paino on tosin pysynyt samana, mutta on toivon mukaan nyt enemmän lihasta kuin aloittaessa. Tosin yksi mekko, jota olen nyt paljon käyttänyt, tuntuu roikkuvan, tai sitten vain kuvittelen.

Syönyt olen edelleen kasvispainotteisesti ja tällä hetkellä suosikki on kesäkurpitsa-tillikeitto, joka läytyy täältä blogistakin. Toinen nopea ja hyvä ruoka on pestotomaattipaistos, joka on helppo tehdä. Halkaistut pihvitomaatit uunivuokaan, päälle pestoa ja hiukan juustoraastetta. Paistetaan 200 C uunissa, olisiko puolisen tuntia. Hirveän laista olen kyllä ollut ruokaa laittamaan, ne juotavat salaatit ovat tuntuneet näillä helteillä viilentäviltä ja mukavilta.

Pihvitomaatteja, pestoa, parmesaniraastetta ja yrttejä käytettynä uunin kautta.

Kun olin sairaalassa, selvisi, että hemoglobiiniarvoni oli aika matala, joten ei ihme, että rehujen lisäksi Ryvitan näkkäri ja maksamakkara on maistunut. Pitäisi varmaan syödä välillä lihaakin, kasviksilla ei hemoglobiiniarvo paljoa parane.
Rautaa nousee salilla edelleen ja painoja on saanut lisätä. Olen tähän mennessä treenannut suurin piirtein samalla ohjelmalla, mutta nyt pitäisi hiukan muuttaa sitä, ettei kroppa totu. Vastusta pitäisi myös olla hiukan enemmän; pienempiä sarjoja, mutta tappiin saakka, niin, että saa vedettyä lihakset äärimmilleen.

Ehkä nyt voisi aloittaa useampijakoisen harjoittelun. Vaikka niin, että huomenna ylävartalo, sitten keskivartalo ja lopuksi alaraajat. Giryaa ja esimerkiksi pilatesta. Jokatapauksessa treeniohjelman muutos alkaa huomisesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!