perjantai 29. heinäkuuta 2016

Arvontamuikkari ja päivän kynnet

Ihan ensiksi muistuttaisin teitä arvonnasta, johon voi osallistua sielä TÄMÄN KUUN loppuun saakka! Siis pari päivää aikaa!  Tässä linkkiPalkintona siis brittikosmetiikkaa, jota ei Suomesta saa.

Minä olen nyt saikkarin aikana huvitellut nettiostoksilla, joten tässä muutama vinkki. Koska minulla on paksu ja suhteellisen hyvinvoiva tukka, mutta kynnet ovat ongelma, käytän säännöllisesti Nailtiquesin proteiinilakkoja, muuten kynnet eivät valitettavasti kasva. Posti toi juuri niitä satsin.


Kohtuuhinnalla niitä saa täältä. Briteistä nettikaupoista niitä ei kannata tilata, sillä Royal Mail kieltäytyy kaiken palavan kuljetuksesta ulkomaille, mukaanlukien siis kynsilakat ja parfyymit.

Ennenkuin Nailtiquesin lakkoja alkaa käyttää, kannattaa hiukan opiskella, mitä lakkaa pitää käyttää missäkin tilanteessa. Sarjassa on omansa ohuille ja liuskoittuville kynsille, paksuille ja kuiville jne. Jos köyttää kynsiä kovettavaa formulaa, pitää välillä käyttää myös ykköstä, ettei kynsi kovetu lasimaiseksi ja katkea sen takia. Lisää asiasta täällä.


Minulla on myös kauan hakusessa kullanhohtoinen, oranssiin taittava metallinhohtoinen kynsilakka, ja tässä taitaa olla juuri napakymppi; Orlyn Gilded Coral.

Mitäs tykkäätte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!