sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Mustaa mönjää

Viime vuoden puolella tuli shoppailtua vähän liikaakin kosmetiikkaa tuolla kaukoidässä, joten olen myynyt niitä huutonetissä. Yksi myydyistä oli Shillsin pikimusta peel-off -naamio, jolla olin ajatellut hoitaa nenänpään mustapäitä ja ihonkohtia, joissa on laajentuneita huokosia.

Sitten tämä naamion ostaja ottaa yhteyttä ja kysyy, mistä näitä naamioita saa, sillä hänen ihonsa niin siitä tykkää. Ohhoh, minäkin heräsin  - ehkä olin päästänyt käsistäni todellisen kultakimpaleen pilkkahintaan?

Näin osoittautuikin käyneen (ainakin olin myynyt sen alihintaan kun en muistanut, mitä se maksoi).

Eräs tuttavani oli juurikin lähdössä Taiwaniin työasioissa, ja värväsin hänet ostoksille. Shills on taiwanilainen merkki, jota netissä myyvät jotkut kiinalaiskaupat, mutta en siinä tapauksessa luottaisi tuotteitten aitouteen  - eihän Kiina edes tunnusta Taiwania (jos tällä nyt on sitten mitään merkitystä).


Alkuperäinen ostaja sai täydennettyä varastonsa ja minä tuotin samaa tavaraa itsellenikin.  Japanilainen Daiso-merkkinen (valkoinen tuubi) musta peel-off -naamio on samantapainen tuote, joskin piirun verran edullisempi.

No mönjäähän se todella on! En todellakaan viitsi laittaa kuvaa naamastani, se oli kyllä aika naurettavan näköinen, hahhah!

Voi sanoa, ettei alkuperäinen ostaja turhia puhunut; kyllä se tepsii. Tosin kuivattaakin, eli aion käyttää sitä jatkossa lähinnä T-alueelle. Netistä (ja youtubesta) löytyy lisää tietoa ja käyttökokemuksia, ja joillakin sen sanotaan vetävän mustapäät pois ihosta. Ehkä ne minulla sitten ovat niin pieniä, etten niitä poiskiskotussa kalvossa huomannut, mutta kuitenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tähän asiaan ilahduttaisi minua ja lukijoita! Kiitos kommentoinnista!